האם יש סיכוי שאני בהריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני ובן זוגי קיימנו יחסי מין ביום התשיעי אחרי המחזור כלומר קיבלתי ב14 ועשינו את זה ב22 (הוא שפך לי בפנים) אני אמורה לקבל את המחזור שלי ב11 לאוקטובר ,בימים האחרונים אני מרגישה כאבים בבטן התחתונה גודש בחזה ותיאבון מוגבר (בדרך כלל יש לי את הסיפטומים האלה לפני מחזור חוץ מכאבים בבטן התחתונה) האם אני בהריון? מתי אפשר לבדוק את זה על ידי בדיקה ביתית ? אשמח לקבל תשובה
שלום דנה ! מבחינת הזמנים - יש סיכוי שיתרחש הריחון. מבחינת תחושות - עוד מוקדם מדי להרגיש משהו מיוחד, ובאופן כללי התחושות של תחילת הריון דומות מאד לתחושות של לפני מחזור, כך שבאמת אי אפשר להסיק מסקנות מהן. בדיקה ביתית ניתן לבצע מיום האיחור במחזור (לפני כן רמת ההורמון כל כך נמוכה, שהבדיקה עלולה "לפספס" אותו ולצאת שלילית גם במקרה של הריון). תצטרכי להמתין בסבלנות עוד עשרה ימים, ורק אז לבדוק. בהצלחה !