פתרון למיגרנה בתקופת ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי סובלת ממיגרנה מזה תקופה ארוכה, כעת היא בהריון בחודש הרביעי, כיצד ניתן להקל סבלה ?
אני גם בשבוע ה-4 ומאוד סובלת מכאיבי ראש
שלום לך ! כאן בפורום אין רופא זמין. אני לא רופאה, ואני חושבת שבתך צריכה להתייעץ עם הרופא המטפל (רופא משפחה ו/או גינקולוג), שגם יפנה לבדיקות לפי הצורך, ואני מאמינה שאפשר יהיה לעזור לה בתרופות שמותרות לשימוש בהריון. לפי מה שקראתי בתשובות של רופאים בענין זה, לעיתים כשיש מיגרנות חזקות מאד, מתייעצים עם רופא נוירולוג, על מנת להתאים את התרופה שתוכל להקל. אהובה
האם היא ניסתה לפנות להומאופת? טיפול הומפאותי אינו כרוך בתרופות קונבנציונליות (כלומר, כימיקלים שבדרך כלל אסורים בזמן הריון). אני כעת בשבוע 17 ומטופלת אצל הומאופתית בגלל מיגרנות שחזרו עקב ההריון. אריאלה