פרוזאק והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, האם אשה הנוטלת FLUTINE (=פרוזאק) באופן קבוע בארבע השנים האחרונות, 20 מ"ג ליום, צריכה לרדת במינון או להפסיק את התרופה לקראת כניסה להריון? תודה וחג שמח
שלום אביטל ! הכתובת לגבי בטיחות של תרופות בהריון היא המכונים הטרטולוגיים. אם תקליקי על צילום המקלדת משמאל, תמצאי בסוף הרשימה את כל הטלפונים. אני חושבת שכדאי להתייעץ גם עם הרופא שרשם את התרופה הזו לפרק זמן ממושך, לפני שמחליטים אם להפסיק אותה או להוריד מינון. בהצלחה !