חייבת לדעת כנסו....
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לא יודעת אם זה קשור לפורום הזה אבל אני ינסה בכל זאת כי אני מודאגת נורא וחייבת לדעת איך אפשר לדעת אם אני בהריון? מהם הסימנים שמראים זאת? מקווה שתענו לי בהקדם האפשרי בתודה סיון
שלום סיון ! הסימן הברור ביותר הוא איחור במחזור, ויש עוד סימנים פיזיים רבים, אבל רובם דומים לתחושות שלפני מחזור : התכווצויות בבטן התחתונה, גודש בחזה וכד'. כדי לדעת תשובה מהירה גשי לאחד הפארמים וקני ערכה לבדיקת שתן ביתית (מחירה כשלושים ש"ח), ותוך חמש דקות תהיה לך תשובה. אם את חוששת מהריון לא רצוי, ככל שתדעי מוקדם יותר מה מצבך - יהיה קל יותר להתמודד איתו. בהצלחה !
אוקיי תודה רבה על העזרה ושיהיה לך חג סוכות שמח וגם לכל שאר הבנות בפורום תודה....