ציסטה בחבל הטבור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בלחץ ! אני בת 34 בהריון ראשון לאחר טיפול הפריה, הריון לו חיכיתי זמן רב. היום עשיתי בדיקת אולטרהסאונד (שבוע 9 להריון) והבדיקה הראתה על ציסטה בגודל 4 מ"מ על חבר הטבור כ-5 מ"מ מרחק מהעובר, שגודלו כעת כ-20 מ"מ. מה משמעות הציסטה ? כיצד זה משפיע על העובר ? יש סכנה ? אילו בדיקות מומלץ לעשות ? ומתי ? אני זקוקה כעת לאינפורמציה בנושא בדחיפות !!! תודה מראש.
שלום רונה, פני בשאלתך לד"ר ינון חזן בפורום אולטראסאונד במיילדות וגינקולוגיה, כאן בדוקטורס. אהובה