הרגשת "שריפה" בצד ימין באזור הסרעפת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דוקטור שלום רב, אני בשבוע 36 להריון תקין. ביומיים האחרונים ממש שורף לי מתחת לחזה ימין באזור הסרעפת, בהתחלה חשבתי שמשהו עקץ אותי אבל לא. זה ממש ממש שורף ולא יכולתי לישון כל הלילה, מה זה? זה ממש כואב ולא נעים!!!!! יעל נ.ב - יכול להיות שזה מתיחה של העור או משהו כזה?
שלום, אינני רופאה, לדעתי, בכל מקרה של כאב, ועוד כזה שלא מאפשר לך לישון, אין דרך אחרת, אלא לגשת לבדיקה רפואית. ולא לדחות, חבל שתסבלי . גם אם לא היית בהריון, הייתי ממליצה לך אותו הדבר. תרגישי טוב, אהובה