שימוש בחומרי נקיון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם שימוש בחומרים כגון אקונומיקה וחומרים חריפים אחרים, תיתכן פגחעה כלשהי בעובר?
שלום לילי, אני לא רופאה. לגבי אקונומיקה , ראי את תשובתו של ד"ר גדעוני לאשה בחודש התשיעי - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/9/xPG/909/xFT/173536/xFP/173880 הכתובת המוסמכת לשאלות לגבי כל חומר רעיל, הוא מרכז המידע הארצי לרעלים בבית החולים רמב"ם, טלפון 04-8541900 תוכלי לשאול שם גם לגבי אקונומיקה. אהובה
שלום, מכיון שבאתר אחר באינטרנט, ראיתי שרופא אחר , דעתו שונה בעניין אקונומיקה, אז אני ממליצה לך באמת לברר נושא זה היטב במרכז הרעלים בחיפה. אהובה