בלוטות לימפה נפוחות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 29 הריון ראשון שבוע שישי, בבדיקתCMV התברר כי לא חליתי בוירוס. אתמול החלו לי כאבים בבית השחי- נגיעה באזור מאד כואבת ונראה כי האזור אדמומי (מודלק) קרה לי כבר בעבר בחיי שבעקבות דיאודורנט חדש התנפחו לי הבלוטות אך הפעם אין שינוי באף תכשיר. האם יש סיבה לדאגה? מה עלי לעשות?
שלום סיגל ! אם לא היית בהריון, ופתאום היה תוקף אותך כאב כלשהו - היית בוודאי ניגשת לרופא. ההריון לא משנה את דרך התגובה הזו, אולי רק מחדד אותה - במיוחד בהריון כדאי להתייעץ עם הרופא לגבי כל כאב או שינוי בגוף. אין תחליף לבדיקה ואיבחון ישירים, ולדעתי הבלתי מקצועית אין גם קשר בין מה שאת מתארת לבין תופעות של תחילת הריון. כדאי שתגשי לרופא, תקבלי טיפול ולא תסבלי מכאב מיותר. תרגישי טוב, והריון בריא ומוצלח !