הריון מחוץ לרחם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היום השתחררתי מבית חולים לאחר שאובחן חשש להריון מחוץ לרחם קיבלתי טיפול של זריקות ועוד שבוע עלי לראות האם הבטא יורדת הייתי רוצה לדעת מהם הסיכויים לכך שבהריון הבא זה עלול לחזור על עצמו ומדוע זה קורא ??? ההריון הזה קרה לאחר שנה וחצי של נסיונותבאמצעות טיפול של איקקלומין אוביטרול ו-IUI. האם הIUI או התרופות יכולים לגרום לסיבוכים??? אני די מיואשת ומפוחדת תודה מיכל
מיכל שלום, כדאי שתקבלי תשובה מקצועית מרופא. הפורום המתאים להבנתי - פורום פריון האשה של פרופ' זיידמן - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/246 אהובה