מניעת הקאות ע"י - פרמין - האם אין סיכון לאישה ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אשתי נמצאת בטרימסטר הראשון והיא מקיאה המון, עד להתייבשות וקבלת מנות נוזלים. הרופא רשם לה 'פרמין' ואני נתקלתי היכן שהוא ש'פרמין' עלול להשאיר את השפעותיו על האישה בשלבים המאוחרים יותר (אובדן הדעת וכד'). האם יש אמת בדבר ? מה בדבר 'זופרן' למניעת הקאות ? האם איתו יש בעיות שכאלה. אשמח לתשובת מומחה. ניסים
שלום ניסים, פה זה פורום תמיכה ואין פה מומחה לתרופות או רופא. אני מציעה לך לעיין בשני מדריכי התרופות (צילום המקלדת בצד שמאל של הדף - הריון ולידה , אתרים ברשת). יש שם מידע על פרמין ועל זופרן. חשוב לעיין גם בעלון לצרכן של התרופות. לקבלת דעה מקצועית מוסמכת, תתקשר למכון הטרטולוגי 02-6243663 או 02-6243669, (מרכז מידע לתרופות בהריון). או לאחד המכונים האחרים שברשימה. ואל תשכח - להתייעץ בכל מקרה עם הרופא המטפל. תרגישו טוב, אהובה