ספינינג לאישה הרה?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בחודש 3 , מתאמנת כפעמיים בשבוע ספינינג , מה רמת הדופק שמותר לי להגיע אם בכלל ? אם קיימת טבלה או מידע בנושא להפנות בבקשה .
שלום איריס (?) אם אכן שמך הוא איריס, זה שם מקסים לדעתי, אז למה לשבש? ולעניין - אני לא רופאה. אבל מתשובות של רופאים ברשת, יש מגמה להימנע מפעילות גופנית אינטנסיבית, ממריצה, תובענית והכרוכה במאמץ יתר. כל זה גם כשההריון תקין. אחד הרופאים התבטא כך : "נראה לי שספינינג היא פעילות גופנית קשה מדי לתקופת ההריון." לפי דעתי - אני מקוה שיש לך גינקולוג רציני, שאת סומכת עליו, והוא מכיר אותך ואת כל הנתונים הרפואיים שלך, ושל ההריון כמובן. אני מציעה לך לפנות אליו, ולקבל אישור ממנו (או איסור) לכל פעילות גופנית שאת רוצה לעשות. גם אם היה רופא בפורום, או אפילו מומחה לפעילות גופנית בהריון, שהיה מביע את דעתו הכללית בנושא, הייתי הולכת לרופא האישי שלי ומתייעצת עמו. הריון בריא, אהובה