לחצים וצירים-חודש שמיני
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 32 בהריון שני בזמן האחרון יש לי כמעט כל יום צירים, וביומיים האחרונים אני ממש מרגישה ממש מוזר-לא יודעת,אני לא יכולה לעשות שום דבר ויש לי ממש לחצים למטה עד כדי כך שאני מפחדת ללכת לשירותים כדי לא ללדת שם מצד שני אני כל שניה חייבת לשירותים-זה נורמלי? מה זה אומר?
שלום לך ! מתיאורך נשמע שראש העובר מתבסס באגן - מכאן הלחץ והריצות לשירותים (לא נשאר כמעט מקום לשלפוחית). נסי לבדוק את יש מחזוריות בלחצים. אם הם מופיעים בהפרשים קבועים, למשך כדקה או יותר - עלול להיות שאלו צירים וכדאי להיבדק. אם לא - אלו התחושות של סוף ההריון, וצירי בריקסטו הירס. (ואם צריך להזכיר - לא יולדים כל כך מהר... כמה נשים את מכירה שילדו בשירותים ?) המשך הריון בריא, ולידה מוצלחת !