דימום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 5.5 להריון. הבוקר היה לי דימום קל שפסק. בבדיקת הריון נמצא שק הריון ,עדיין לא ניתן לראות דופק אך נאמר לי שהשק נראה קטן מעט לגיל ההריון, האם יש סיכוי שההריון ימשך? מה לעשות במקרה שהדימום יחזור? האם בעוד שבוע ניתן יהיה לראות דופק לעובר?
שלום שירה ! אני לא רופאה. סיכוי להריון - תמיד יש. מה לעשות אם הדימום חוזר - אין הרבה מה לעשות, קשה "להחזיק בכוח" הריון צעיר כל כך. דימומים קלים מופיעים בהרבה מאד הריונות, ורובם ממשיכים להתפתח כראוי. גיל ההריון צעיר מדי - בטווחים האלה מספיק שהביוץ מאוחר ביומיים שלושה מהחישוב, כדי לשנות את גודל שק ההריון, זה לא מראה על בעייה. דופק - רואים רק בשבוע 8-7, לכן קשה לי להאמין שכבר בשבוע הבא יראו דופק. מקווה שבשבוע הבא יראו שהשק גדל, יראו ניצן עוברי ולא יהיו דימומים - ואז יש סיכוי טוב להריון בריא. בהצלחה !