תןצאות בטא....דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
צליל שלום ב-19/9 ביום ראשון האחרון ביצעתי בדיקת דם בטא להריון והתשובה hcg=2742 . היום 22.9 עשיתי עוד בדיקה והתשובה hcg=4558 . האם קצב הגדילה נורמלי ? ו.א 16.8 תודה מראש
שלום מאי ! אני לא רופאה, אבל הערכים שציינת נראים בסדר גמור. הבטא אמורה להכפיל את הערכים כל יומיים-שלושה, אבל זה לא מבחן במתמטיקה - עלייה של כמעט הכפלה, במיוחד בערכים מכובדים כאלה - נראית לי תקינה. נסי להקליק על צילום המקלדת משמאל - תמצאי טבלה עם ערכי בטא לפי שבועות,שאולי תרגיע את חששותייך... בהצלחה !
צליל , המון המון תודה , הרגעת אותי , שיהיה לך צום קל וגמר חתימה טובה.