שליית פתח
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 27 יש לי שלייה שמגיעה לצוואר הרחם . מה הסיכוים שהשלייה תעלה סטיסטיקה .ואם היא לא עולה איזה לידה תהיה לי -קיסרי או רגילה? תודה לילי
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לילי ! שיליית פתח יושבת על צוואר הרחם, ומחייבת לידה בניתוח קיסרי. שילייה שמגיעה עד לצוואר הרחם אך לא מכסה אותו נקראת שילייה נמוכה, ואינה מחייבת ניתוח. השילייה ממשיכה "לנוע" כל עוד יש גדילה של הרחם, לכן חשוב להיות במעקב רפואי, ולקראת תאריך הלידה הרופא יעריך את סיכויי הלידה לפי מיקומה המדוייק של השילייה. סליחה על העיכוב בתשובה, והמשך הריון מוצלח !