מקוניום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מהן הסיבות של תינוק בן 48 שעות שאינו נותן צואה ומהם הפתרונות לכך?
שלום נירית ! תינוק בן 48 שעות עדיין במחלקת ילודים, עד כמה שזכור לי, וכדאי להתייעץ איתם. בעיקרון - לפחות פעם ביום צריכה להיות צואה, ואם הוא יונק - אפילו עד שש פעמים ביום זה נורמלי. אם אין יציאות בכלל, אולי התינוק לא מקבל מספיק אוכל - ובגילו הצעיר לא מומלץ לחכות אלא לבדוק עם רופא ילדים (או ילודים) בהקדם מה דעתו. אם רק זו הסיבה - מוסיפים תמ"ל, ואם התינוק בכלל לא הפריש מקוניום מיום שנולד, זה עלול להצריך טיפול דרסטי יותר, לכן חשוב לבדוק במהירות את הנושא. בהצלחה !