ברזל בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפי ההמלצות, רצוי ליטול ברזל עם הארוחה, אך לא עם דברי חלב או ביצים. רציתי לדעת מדוע ההסתייגות. מהם הקשיים שיכולים להתעורר בקיבה, מעבר לספיגה פחות טובה של הברזל בשילוב עם החלב. האם מדובר בכאבי בטן, עצירות, גזים או שלשולים? תודה רבה, אפרת
שלום אפרת ! נדמה לי שקראתי כי הסיבה היא שמוצרי חלב או ביצים מפריעים לספיגה של הברזל בגוף, כיוון שהם נקשרים אליו במקום שהוא ייקלט בגוף. לא מדובר על אי נוחות במערכת העיכול (זה קורה גם בשילובים עם סוגי מזון אחרים) אלא בהפחתה מהיעילות של תוספת הברזל. הריון קל ומוצלח !
לאפרת שלום, קראתי באחת מתשובות הרופאים, שמומלץ לקחת את כדור הברזל ביחד עם מיץ הדרים, על מנת להגביר את ספיגתו. אהובה