המטומה בשבוע 8
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 8 + 5 ימים. בעקבות כאבים עזים בבטן התחתונה הופנתי לUS והתגלתה המטומה מאחורי השק בגודל של 6X15 מ"מ. העובר בגודל 17 מ"מ ועם דופק. מה הסיכויים להמשך הריון תקין? האם ניתן לעשות משהו כדי לשפר את הסיכויים? קיבלתי הפניה ל US נוסף בעוד חודש.
שלום, מציעה להפנות את השאלה לד"ר חזן בפורום אולטראסאונד. בנוסף תפעילי את מנוע החיפוש בפורום פה, וגם בפורום אולטראסאונד, לפי - המטומה - ותמצאי מידע רב שניתן על ידי רופאים. הריון בריא, אהובה