תזוזות העובר - דחוף !!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע ה- 13 להריון , מתי אני אורה לחוש את העובר ואת תזוזותיו, משום מה יש לי הרגשה לא טובה בנושא שאני לא מרגישה אותו - נא צשובה בדחיפות
שלום חן! אין לך מה לדאוג לתנועות העובר בשלב זה. אמורים להתחיל להרגיש תנועות קטנטנות רק בסביבות שבוע 18-19, ויש שאפילו קצת אח"כ. (אני באופן אישי התחלתי להרגיש רק בשבוע 21, ולפי מה שהבנתי- מדובר במצב נורמאלי לחלוטין). בנוסף- גורמים כמו שיליה קדמית ועודף משקל יכולים להקשות קצת בהתחלה על זיהוי התנועות. בכל מקרה- בשבוע 13 את לא אמורה להרגיש את התינוק. (הוא קטנטן מידי, תני לו קצת לגדול...), ואין סיבה לדאגה. כמובן שאם את לא מרגישה טוב וכדומה- כדאי להתייעץ עם רופא (עם או בלי קשר לתנועות). המשך הריון קל ובריא! ציונה
ציונה - המון תודה!!!!!!!!!
ציונה - המון תודה!!!!!!!!!
תקני ספר על הריון, ככה לא תיכנסי לפאניקה על שטויות, תזוזת עובר החל משבוע 20.