הריון ולידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני שמונה חודשים ילדתי את בתי הבכורה, שנה וחצי לפני כן נכנסתי להריון הכול טוב ויפה. בשבוע הראשון של החודש ה-9 הרגשתי כאבים והלכתי לבית חולים שעה לאחר מכן שלחו אותי הביתה בטענה שהכול בסדר. 3-4 שעות לאחר מכן התחילו לי הצירים וכאבים והעובר התחיל לצאת(יש לציין שהעובר היה במצג עכוז) ורק הראש בתוך הנרתיק בבית החולים הוציאו לי אותו והוא נולד באפגר 0 ,ולאחר חודש וחצי נפטר. לאחר 3 חודשים נקלתי שוב להריון ונולדה לי בתי. שאלתי היא שאני רוצה להיכנס שוב להריון אבל אמרו לי שאסור לי רק אחרי שנה מהו הזמן שמותר להיכנס להריון?
It is better if you ask your gynecologist who knows you AND your history.