בדיקת הריון ביתית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני באיחור של 3 ימים בקבלת הווסת כשבדר"כ הוסת שלי סדירה ומדויקת. ערכתי בדיקת הריון ביתי אחת ונראה פס חלש מאוד מאוד. למחרת חזרתי על הבדיקה ולא ראיתי כלום. מה קורה???? שאלתי היא האם כדאי לנסות ערכה של חברה אחרת.??? יש לי גם תופעות מוזרות של בחילות וחולשה לקראת שעות הערב ואולי אני מדמיינת מרוב שאני כבר רוצה הריון.
שלום נוגה, כדאי שתקראי את דברי פרופ' זיידמן לגבי מועד בדיקת דם להריון ולגבי אמינות הבדיקה הביתית - http://www.baby4u.co.il/faq/ בתקוה לבשורה משמחת, אהובה