ספורט והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע הרביעי להריון ומתאמנת באופן קבוע 3 פעמים בשבוע בשיעורי אירובי מדרגה ואירובי על הרצפה ( ללא מדרגה) מזה 5 שנים , רופאת הנשים ייעצה לי להפסיק להתאמן באופן כללי , כששאלתי מדוע אמרה שיש תרגילים מיוחדים שמותר לנשים בהריון לעשות ועד שנעשה בשבוע הבא אולטראסאונד היא רוצה שלא אתאמן בכלל . במקום בו אני מתאמנת מתאמנות באופן קבוע נשים בהריון עד לסוף ההריון חשוב לציין שאני בחורה בריאה מאוד , כיצד עלי לנהוג ?
שלום נירית, אני מבקשת לציין שאינני רופאה. דעתי האישית: גישתה של הרופאה שלך נשמעת לי הגיונית ואחראית בהחלט. הייתי שומעת לה, מחכה קצת בסבלנות, ובהמשך מקבלת ממנה עצות , לגבי סוג הפעילות הגופנית שמתאימה לך. הריון קל ובריא, אהובה