דלקת גרון בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום צליל, אהובה, וכולן! קודם כל- אני מצטרפת לאיחולים לשנה טובה ומאושרת שהושארו כאן לפני, ומקווה שהחג עבר על כולן בשמחה ובטוב. במהלך החג חטפתי דלקת גרון. אתמול בערב השגתי רופא משפחה (פרטי כמובן) שבדק אותי ולקח לי משטח גרון. התוצאות הגיעו כבר, ומראות שהדלקת ויראלית (מה שאומר שאני לא צריכה אנטיביוטיקה, ובעצם חוץ מלשכב במיטה ולשתות תה אין מה לעשות...). אמנם יש לי תור לגניקולוגית שלי מחר, אבל רציתי לשאול כבר קודם, אם מישהי יודעת- האם הדלקת עצמה מהווה סיכון כלשהו לעובר? (אני בשבוע 24) אם כן- האם יש משהו שניתן לעשות למרות שמדובר בוירוס ולא בחידק? תודה רבה! ושוב- שנה נהדרת לכולן! ציונה
ציונה שלום, אני מקוה שתשובתו של ד"ר מנקוטה תסייע - http://www.ynet.co.il/home/1,7340,L-2309-14008-4897510,00.html בכל מקרה מחר תקבלי חוות דעת מקצועית נוספת , ונקווה לבשורות טובות. שנה טובה, אהובה
התשובה הרגיעה אותי, ואני מקווה לקבל גם מחר חוות דעת חיובית... שוב תודה, ושנה טובה! ציונה