סטרפטוקוקוסB
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע ה-26 להריון השני שלי בהריון הראשון נמצא לי חיידק סטרפטוקוקוס B בפי הטבעת אך לא נזקקתי לכל טיפול כיון שעברתי ניתוח קיסרי, האם יש צורך ליידע את הרופאים גם בהריון הזה מה הסבירות שהחיידק ימצא גם הפעם? אודה לכם על התשובה.
מיכל, אינני רופאה, אבל דעתי היא שכל מידע ונתונים רפואיים , כולל כל מה שהיה בהריון הראשון, ומידע רפואי אחר כלשהו , חשוב שהרופא המטפל, שאצלו את עושה מעקב הריון, ידע על כך. הוא כבר ידע להחליט אם זה משמעותי לגבי ההריון הנוכחי, ויוכל להדריך אותך באם ליידע גם את הרופאים האחרים שיטפלו בך. הריון קל ובריא, אהובה