תנוחת שינה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 12 וביומיים האחרונים אני ישנה במין תנוחה כזאת חצי על הצד-חצי על הבטן. אומנם הבטן שלי עדיין קטנטונת, אבל האם שינה על הבטן מסוכנת לעובר (עלולה לפגוע באספקת הדם או משהו בסגנון)?
שלום יעל, קראי את שאלתה של maya - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/9/xPG/905/xFT/21270/xFP/21270 ואת תשובתו של ד"ר וולמן . והנה תשובה של ד"ר וגמן , תשובה קצת שונה מהקודמת, לשאלה בנוגע לתנוחת שינה בחודש שביעי - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/9/xFT/115898/xFP/116186 והנה תשובה של ד"ר יריב גדעוני, לשאלה בנוגע לתנוחת שינה בחודש חמישי - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/9/xPG/905/xFT/201012/xFP/201103 אחרי התשובות הנ"ל, ואחרי שתשמעי גם מה שהגינקולוג שלך ממליץ, כולי תקווה ,שתמצאי את תנוחת השינה הנוחה והבריאה גם יחד. שנה טובה, אהובה