ערכת ביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב וחג שמח, האם משהי ניסתה/מכירה/שמעה על ערכה לבדיקת ביוץ באמצעות הרוק (ovulook)? ראיתי פרסומים שלה אך איני מכירה אף אחת שהשתמשה. האם היא מומלצת? בתודה
שלום וחג שמח! בבקשה קישור לתשובתו של פרופ' דניאל זיידמן ,(פורום פריון האשה כאן באתר) http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/246/xPG/675/xFT/315107/xFP/315116 (ראי את שאלתה של ניני) יש פרטים ברשת אודות ovulook - http://www.babyplan.co.il/ כדאי בכל מקרה שתתייעצי עם הגינקולוג שלך. אהובה
עוד משהו - תוכלי לשאול גם בפורום מנסים להרות http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-1339-13251,00.html אולי תקבלי שם המלצות מנסיון אישי של בנות. אהובה