כמות מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 31 והרופא מצא שיש לי יותר מי שפיר ממה שצריך להיות, הכמות המומלצת היא 24-25 ויש לי 29.אגב כל הבדיקות שעשיתי עד אכשיו היו מצוינות, א. מה זה אומר ב.האם יש מקום לדאגה ג.ממה זה יכול להיות אם תוכל לענות לי בהקדם בשביל להסיר דאגה מליבי תודה מראש
שלום בר, כדאי שתקבלי תשובה מקצועית מרופא. אני ממליצה לפנות לד"ר ינון חזן , פורום אולטראסאונד - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/255 או בשני הפורומים בנושא אולטראסאונד, של פרופ' צלאל וד"ר מלינגר ב- www.starmed.co.il ניתן ורצוי לבקש הסבר מפורט מהרופא שבדק אותך . שנהטובה, אהובה