התנפחויות ברגליים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
התנפח לי באיזור הקרסול. מה אפשר לעשות? האם זה ישאר כך עד הלידה (אני בשבוע 27)?
שלום יעל התנפחויות בהריון הן לא משהו שכיח, להרבה נשים יש את זה, הצטברות של נוזלים, גדילת נפח הדם בגוף ועוד סיבות. מה שחשוב הוא שתראי רופא באופן מסודר כי התנפחויות יכולות להיות גם סימן לסוכרת הריון. גם אחות טיפת חלב יכולה לעזור בזה יש להן הרבה נסיון. בכל אופן, תמצאי את הזמן לשבת לנוח, להרים את הרגליים למעלה, לתת להן לנוח ממעמסת היום וההריון ..ורצוי שמישהו יפנק אותך..אולי אפילו מסז' בכפות הרגליים, ואם לא אז לפחות כוס מיץ קר וטוב.... בהצלחה