מסטיק ללא סוכר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! חברתי לעבודה שגם היא בהריון הגיעה אליי עם הצהרה שלא מומלץ ללעוס מסטיקים ללא סוכר בתקופת ההריון על סמך ספר שהיא קראה-נראה לי די שטותי, האם יש משהו בדבריה? בברכת שנה טובה ומתוקה!
שלום איילת, אני לא מבינה בנושא אבל מצאתי משהו באתר משרד הבריאות: האם את מתכוונת לממתיק מלאכותי שמכיל אספרטיים? אם כן, ואם חומר זה נמצא במסטיקים הנ"ל, אז לפי המלצת משרד הבריאות, אין לצרוך כמות גדולה של החומר הזה. - http://www.health.gov.il/pages/default.asp?pageid=856&parentid=854&catid=116&maincat=35 תוכלי לשאול תזונאית, וגם הגינקולוג יוכל לעזור. אפשר גם לשאול במרכז הטרטולוגי 02-6243663 02-6243669. תוכלי שם לברר לגבי כל המרכיבים שרשומים על גבי עטיפת המסטיקים. שנה טובה, אהובה