אולטרסאונד ראשון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
להערכתי , אני בשבוע הרביעי להריון (אולי חמישי) קיבלתי הפניה לבדיקת אולטרסאונד ראשונה, זה לא מוקדם מדי? כמיטב ידיעתי אין עדיין דופק אפילו, מה מראה הבדיקה?
לפי ניסיוני אולטרסאונד ראשון עושים בשבוע 7-8 כדי לראות שההריון השתרש בתוך הרחם ושיש דופק. חבל לעשות לפני כי אם לא יראו דופק אז זה סתם מלחיץ. שיהיה לך בהצלחה והרבה מזל
תודה לך, אבל ייתכן שאני טועה בשבוע, אולי אני בשבוע שישי, בכל מקרה דיברתי עם הרופאה והיא המליצה כן ללכת ולראות ואם לא מקסימום לחזור שוב תודה