אולטרא סאונד תלת מימדי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע 20 וראיתי באולטרא סאונד תלת מימדי תמונה שדי הפחידה אותי - התינוק נראה כאילו עם פנים של זקן, בעל אף גדול ולא פרופורציונלי ובליטות בגולגולת. האם זה טבעי ונובע מעיוותים בהדמיית המחשב ? האם מישהי נתקלה בתופעה ?
דינה, אני לא רופאה, אבל אני מאמינה שאם היה משהו חריג בבדיקת האולטראסאונד, אז הרופא היה אומר משהו בקשר לכך. אם לא אמר דבר, נראה לי שאת יכולה להירגע. אם תירצי לקבל תשובה מוסמכת, תפני לד"ר ינון חזן בפורום אולטראסאונד,כאן בדוקטורס. שנה טובה, אהובה