יקיצה מוקדמת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחרונה אני מתעוררת בשש בבוקר ולא יכולה להרדם שוב. מה קורה לי? האם זו תופעה ידועה? אני בחודש חמשי
שלום יהי ! כן, זה קורה הרבה לנשים בהריון, ואין סיבה לדאגה. אולי הגוף מתחיל לתרגל את המצב שמחכה לו לאחר הלידה... המשך הריון קל ומוצלח !
יהי שלום אני לא מתכוונת כמובן להלחיץ אותך, ואני מאחלת לך הריון רגוע ולידה קלה והרבה נחת מהרך הנולד, אבל... אם היקיצות שלך ימשיכו וילכו עוד יותר אחורה לרמה של עירות ארוכה וחוסר יכולת לישון תבדקי, באמצעות רופאים, מומחים או אפילו טיפת חלב, את האפשרות של חרדה או דיכאון לידה. היות ואנחנו כולנו לא מכירים אותך ואת מצבך הנפשי תמשיכי לשים לב, ותבקשי עזרה אם את מרגישה שדברים יוצאים משליטתך באיזשהו אופן