חומצה פולית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
צליל שלום לפני כמה חודשים התחלתי לקחת חומצה פולית , בחודש יוני עברתי גרידה ומאז הפסקתי לקחת למרות שעדיין ברצוני להרות. השאלה היא , האם חומצה פולית יכולה להזיק ? מכיוון שלקחתי כבר כמות מסויימת כ-40 כדורים בתקופה שלפני הגרידה ....
שלום מאי ! חומצה פולית היא לא תרופה - זה ויטמין שמוסיפים להרבה מאד מאכלים. היא לא מזיקה, כי הגוף מפריש את העודפים, אם יש כאלה. חשוב מאד לקחת חומצה פולית כשלושה חדשים לפני הריון מתוכנן, כדאי שתמשיכי עם החומצה הפולית כדי למנוע חשש של מומים בהריון הקרוב. בהצלחה !