אני בהריון ,מה עושים עכשיו?!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בדיקת דם יצאה חיובית ולהערכתי (לפי חישוב מחזור אחרון) אני בערך בשבוע רביעי התור לרופא הנשים שלי הוא רק עוד 10ימים, האם אני צריכה להקדים את התור?, לאיזה רופא לפנות? האם לרופא פרטי או דרך קופ"ח?, יש למישהי המלצה על רופא? תודה וסליחה על השאלות הרבות....
שלום לך, ומזל טוב על ההריון הטרי ! תוכלי לפנות לרופא נשים דרך קופ"ח, אין צורך ברופא פרטי, ואין סיבה להקדים את התור. (אם תצייני איזור וקופ"ח, יוכלו להמליץ לך על רופאים). אני מציעה לך להקליק על צילום המקלדת משמאל, ולהיכנס לאחד מדפי מעקה ההריון האינטראקטיביים. תמצאי שם הרבה מידע, על הבדיקות ועל ההריון. הריון בריא ומוצלח !