פחדים ועוד...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריון בשבוע העשירי ואני כל הזמן מפחדת מכל דבר שעלול לקרות חלילה לעובר מחלות מומים שלא נדע וכדומה. האם זה נורמלי????????? ואיך אני יכולה להמנע מזה????????????? זה הריון ראשון שלי.ואני בת 27 בנוסף אני נבהלת מכל דבר ונלחצת מדברים גם בעלי משמעות וגם לא האם זה משפיע על העובר ואם כן איך ? ואיך אני יכולה להמנע מזה. בבקשה תעזרי לי !!!!!! תודה רבה מראש ורד
שלום ורד! פחדים בהריון ודאגות לשלומו של העובר הם נורמליים, ומלווים אותנו גם אחרי הלידה. אם את מרגישה שהפחד הופך לחרדה - מגיע לרמות חריגות, או מפריע לחיי היום-יום - כדאי לבקש עצה מקצועית. את לא מזיקה לעובר שלך כאשר את חרדה, אבל חבל לעבור את תקופת ההריון בפחדים מיותרים. נסי לפנות דרך קופ"ח, או דרך הרופא שלך, ואני בטוחה שבעל/ת מקצוע יעזור לך לקבל את הפרופורציות הנכונות ולהתגבר על הפחדים. בהצלחה, והריון קל ובריא !