רמת hcg
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, רציתי לדעת האם הורמון ה-hcg אמור להכפיל את עצמו מידי יום , כלומר שבכל יום התוצאה צריכה להיות פי שתיים מהיום הקודם ? המחזור האחרון שלי היה ב-29.7.04 ובבדיקות שעשיתי ביום 5.9 ה-hcg היה 63 וביום 9.9 בבדיקה חוזרת התוצאה היתה 325 . האם זה נמוך או נורמלי ?
שלום אפרת ! הבטא אמורה להכפיל את עצמה כל יומיים בערך. לכן אם 5.9 = 63 7.9 = 130 בערך. 9.9 = 260 בערך, וקיבלת 325 שזה הכפלה ועוד קצת. מכיוון שזו לא רק מתימטיקה, אפשר להתייחס לתוצאה שקיבלת כתוצאה יפה ותקינה. הריון קל, בריא ומוצלח !