הפרעות קצב בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריון בשבוע 10, בת 39, מזה כמה ימים יש לי תחושות של הפרעות קצב בחלק העליון של החזה במרכזו. אני חשה כאין מכה ואחר כך תחושות של ואקום או רק תחושות של ואקום יש ימים שמרגישה כך מעט ויש שהרבה במיוחד בזמן מנוחה ויש ימים של קשיי נשימה. רופאת משפחה טענה כבר היו לי בעבר לפני כשנתיים הפרעות קצב ובהולטר לב לא נראה שום דבר. האם לא להתייחס או יש מקום לדאגה לעובר? אשמח אם תענו במהרה.בתודה
שלום אור ! אני חושבת שיש דרך ביניים בין "לא להתייחס" לבין "דאגה לעובר" - לגשת לרופא, שיבדוק אותך ויאבחן במה מדובר. במיוחד בשבועות המוקדמים של ההריון, הדאגה היא קודם כל לשלומך ורק אח"כ לעובר - לכן אל תהססי וגשי להיבדק. בהצלחה !