דיקור מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
התשובה שקיבלתי בחלבון היא 1:600 ואפילו קטנה מהתוצאה של הגיל 1:800 ולכן החלטתי לעשות דיקור מי שפיר. האם בחירת הרופא יש בה כדי להשפיע על האפשרות להפלה בעקבות הבדיקה? אם כן, אשמח לקבל המלצה. בנוסף נאמר לי שהבדיקה תצטרך להיות דרך השילייה כי היא לא אחורית או משהו כזה.. למה הכוונה? תודה
לינור שלום, ראשית החלטתך נכונה לבצע את הבדיקה, אני כרגע בהריון השני שלי ומתכוונת לעשות את הבדיקה ללא קשר לתוצאה של החלבון עוברי (כך גם עשיתי בהריון הראשון שלי).את הבדיקה ביצעתי בבית החולים הפרטי רמת מרפא בפתח תקווה ושם באמת היחס הוא נפלא (בכל זאת בית חולים פרטי). לגבי הבדיקה דרך השילייה - אני מציעה כי תפני את השאלה לפורום הרופאים שם תנתן לך תשובה בטוחה. בהצלחה - חן