כאבים בהשרשה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
צליל שלום בהמשך לשאלה שלי מאתמול לגבי בדיקת דם לפני איחור ,ראשית תודה על התשובה. בתשובתך כתבת שהשרשה מתרחשת כ-12 יום לאחר הביוץ , כלומר ממש לפני קבלת המחזור. יכול להיות שבגלל זה יש לי מיחושים מוזרים כמו לפני מחזור ? האם השרשה מלוונ במיחושים מסויימים ? תודה . מאי
שלום מאי ! כנראה לא כתבתי מספיק ברור. התהליך הוא כזה : ביוץ - אחרי יממה בערך יש הפרייה - תוך יומיים נוספים הביצית המופרית משתרשת ברחם - ועשרה ימים לאחר מכן רואים את התשובה המיוחלת בבדיקה. סה"כ יש לנו 14-12 יום מהביוץ עד שרואים תשובה חיובית בבדיקה. בהחלט יש תחושות של התכווצויות ורגישות ברחם בשבועות הראשונים של ההריון, אבל גם לפני מחזור מרגישים תחושות דומות. קשה לדעת לפני האיחור במחזור אם יש הריון או לא רק לפי סימנים גופניים ותחושות. מקווה שהימים יעברו במהירות !