בצקת באצבעות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
איך אפשר למנוע בצקת באצבעות ?
שלום יעל ! בצקת בהריון מופיעה מסיבות רבות - תמיד חשוב לוודא שאין עלייה בלחץ הדם ו/או חלבון בשתן. כדי להקל על הבצקת, חשוב להימנע מטבעות וצמידים הדוקים, שלוחצים ומקשים על מעבר הדם. (עדיף אפילו להסיר את כל הטבעות, ולא להגיע למצב שבו אי אפשר להוריד את הטבעת בגלל הבצקת). וכמו תמיד - מעקב רופא. לא להזניח, להראות לו את המצב ולהיות עם יד על הדופק. המשך הריון קל ובריא !
יעל שלום, קראתי עצה קטנה של ד"ר נועה פלדמן מבית החולים וולפסון, לגבי נפיחות וכאבים בכפות ידיים בהריון - "אפשר לנסות לישון עם היד מוגבהת על כרית". כמובן שהמעקב הרפואי, כפי שצליל כתבה, הוא החשוב ביותר. תרגישי טוב, אהובה