הקשר בין חיסון אבעבועות לבין הריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בני בן כמעט שנתיים ,ולפני שבוע הוא חוסן נגד אבעבועות רוח. רק אז נאמר לי שאחד מתופעות הלוואי שאסור לי להכנס להריון במשך 3 חודשים. עוד לפני החיסון בעלי ואני החלטנו לנסות להרות,לכן אני לא משתמשת בשום אמצעי מניעה. אין לי מושג אם זה עוזר אבל,בצעירותי חליתי באבעבועות. שאלתי מדוע יש לחכות 3 חודשים ולא כפי שמחכים בכל חיסון שבני קיבל עד היום כ 6 שבועות? מחכה לתשובתכם המשך יום טוב.
שלום אריאלה, על מנת לקבל תשובה מוסמכת, אני מציעה לך לפנות לד"ר הלפרין בפורום מחלות זיהומיות, כאן בדוקטורס. http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/312 אהובה