הפלה?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הפסקתי גלולות לפני 3 חודשים החודש ניסיתי להכנס להריון, ביום שישי בתאריך שהייתי אמורה לקבל מחזור קיבלתי והוא היה מלווה בכאבים חזקים מאוד בבטן ובגב שנמשכו עד היום בבוקר ובדימום רב. האם יתכן שעברתי הפלה? האם כאבים כל כך חזקים(שמזכירים צירים) יכולים להיות רק כאבי מחזור?
שלום לירון ! אם קיבלת את המחזור בזמנו, קשה לי להאמין שהכאב נובע מהפלה. גם אם היתה התחלה של הריון, בשלב כל כך צעיר לא נגרם כאב חזק כאשר הוא נפסק. אני מציעה לך לגשת לרופא ולוודא אם יש סיבה פיזית לכאבים - ובדיקה כזו בוודאי מומלצת לפני הכניסה להריון מתוכנן. בהצלחה !