כדורי ברזל ועצירות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 18 ונוטלת כדורי ברזל. עד לפני שבועיים קיבלתי את מנת הברזל ההמומלצת מכדורי מגה סורב המכילים, בין היתר את כל קבוצת הויטמינים בי וגם ברזל, לא נצפו בעיות מיוחדות. על כדורים אלו המליץ הרופא הטבעוני שלי. רופאת הנשים המליצה על כדורים אחרים המכילים ברזל בלבד, ומשיקולים כלכליים הסכמתי, כמובן לאחר שבררתי שהתועלת זהה. אלא שמאזהחלפתי את הכדורים אני סובלת מעצירויות נוראיות. רצית לשאול האם לחזור לכדורים הקודמים או להמשיך בנוכחיים, ואם כך מה הפתרון היעיל, הטבעי והקל ביותר לבעיה זו? אודה על תשובה
שלום רעות ! לא נראה לי שניתן להשוות בין ברזל ממקור טבעי לבין כדורי ברזל. אם החלטת לעבור לכדורים, יש כמה וכמה סוגים - נסי סוג אחר, אולי הוא יביא איתו פחות תופעות לוואי. בהצלחה !