בנות-איקקלומין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בנות, רציתי לדעת האם מישהי מכן נקלטה להריון בעקבות טיפול באיקקלומין? אחרי כמה טיפולים? האם ניסיתם לפני זה דברים אחרים להגברת הביוץ - טבעיים? תודה מראש על השיתוף
נקלטתי להריון לאחר לקיחה של כדור אחד בחודש הראשון , רק לציין שזה היה לפני כמעט 14 שנה.
אני לקחתי איקקלומין כדור 1במשך 3 חודשים . ונכנסתי להריון. היה לי הריון תאומים. לצערי הייתה לי לידה מוקדמת (ניתוח קיסרי לפני 5 חודשים) בשבוע 25 והילודים נפטרו אך זה היה קשור למבנה הרחם. בחודש הבא אני מתחילה עוד הפעם טיפול באיקקלומין ונקווה שהפעם ההריון יהיה יותר מוצלח. בהצלחה