הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האים אפשר לטפל בשניים ולעשות רנגן בתחילת הריון עד 5 שבעות
שלום אליה, אני לא רופאה, הנה המלצות של משרד הבריאות - מתוך אתר משרד הבריאות: http://www.health.gov.il/pages/default.asp?PageId=777&parentId=771&catId=44&maincat=13 תעשי חיפוש בפורום לפי - טיפולי שיניים בהריון - ותמצאי מידע נוסף. יש באתר דוקטורס שני פורומים של רפואת שיניים, וגם שם אפשר לקבל חוות דעת נוספת. אחד של ד"ר גרינבאום ואחד של רופאים מבית החולים רמב"ם. חשוב בכל מקרה להתייעץ עם הגינקולוג שלך, ולא לשכוח ליידע את רופא השיניים על קיומו של ההריון. כל טוב, אהובה