דלקת עיניים בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 18 להריוני. ברצוני לדעת האם מותר לי להשתמש בויזין לטיפול בדלקת עיניים קלה. מכיוון שיום שבת, איני יכולה להיוועץ ברופא (מלבד בפורום גניקולוגיה, מה שעשיתי ואקוה לתשובה מהירה). תודה רבה
גלית שלום, אני לא רופאה. מה שאני יכולה לעזור לך כעת: לגבי התרופה visine , על פי מה שכתוב באינדקס התרופות ב-ynet - : התרופה ל א מומלצת לשימוש בתקופת ההריון. הנה בבקשה: http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-1982-113,00.htm תקראי כותרת אזהרות מיוחדות , בהריון לחוות דעת נוספת תנסי להיעזר בפורום מחלות עיניים - http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-2227-14556,00.html ועוד פורום רפואת עיניים - http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-2314-12467,00.html יש ברשימת המרכזים הטרטולוגיים (בצד שמאל בתמונת המקלדת) טלפון של מרכז הרעלים ברמב"ם שפועל 24 שעות ביממה. יתכן וגם שם ידעו לתת לך חוות דעת . 04-8541900 הכי טוב, לדעתי, שרופא עיניים יראה ויחליט לגבי טיפול. מקוה שעזרתי לך במקצת. אל תשכחי ליידע אותו על ההריון. אהובה