כואב לי הטוסיק
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אוףףףףףף הטוסיק נתפס וכואב בטירוף מה זה הדבר הזה? אני ממש בקושי עומדת מכאבים וחוסר נוחות
There are some stretching exircise you can do, but they are not very comfortable if you are in advanced weeks. You can put one leg on your other yarech (forming a triangle) AND bend (count slowly to 10). AND then switch legs (do it few times) You can also do this exicise laying on bed AND pulling the first leg in the direction of your face. I said it is not very comfortable. feel well.