הפסקת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, חברתי בת 28 והיא בהריון בשבוע הראשון. אני רוצה בבקשה לדעת האם יש דרך לעשות הפלה וודאית של העובר באמצעות כדורים או זריקה, מבלי לעשות הפלה רגילה. מפני שחברתי עברה בעבר הפלה, וניתוח להוצאת גידול באזור הרחם. והפלה רגילה מסוכנת עכשיו בשבילה. התיעצנו עם רופא והוא אמר לנו שיש כדור שגורם להפלה אבל בגלל כל ההסיטוריה שלה יש רק 70% הצלחה. ואם ההפלה בכדורים לא תעזור היא תצטרך לעבור הפלה רגילה מכוון שהכדורים פוגעים בעובר. תודה מאד מראש איל.
I'm afaraid that this peal is good for only the first 3 days (72 hours from unprotected intercourse). but you can search this forum AND other pregnancy forums under "haglula sheachrey" OR Postinor 2.