שאלה דחופה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עשיתי בדיקת הריון ביתית והתוצאה יצאה חיובית (לאחר שנה של נסיונות!) , כיוון שהיום יום שישי אני לא יכולה לגשת לבדיקת דם, מחר אני ובעלי יוצאים לחופשה קצרה , לכן לא אוכל גם ביום ראשון לגשת, השאלה שלי היא האם לעשות עוד בדיקה ביתית לפני שאני מבשרת לבעלי?, ואם כן מתי, האם זה ודאי?
שלום לך ! אני לא רופאה, זה פורום תמיכה. הבדיקה הביתית מדייקת ב-99.9%, ובדרך כלל הטעויות שלה הפוכות (תשובה שלילית למרות שיש הריון). אני הייתי מספרת מיד לבן הזוג, גם אם יש סיכוי קלוש שהתשובה לא ודאית. הריון זה פרוייקט זוגי, וכיף לעבור את כל השלבים, כולל ההיסוס הראשוני הזה, ביחד. מקווה שתהיה לך תשובה ודאית בימים הקרובים, תשובה שתשמח את שניכם. בהצלחה !
היי צליל תודה שענית לי כל כך מהר, כן אני מודעת לכך שזהו פורום תמיכה אני עוקבת אחריו כבר כשנה... בכל אופן אני אבצע עוד בדיקה מחר... וזו תהיה בשורה כל כך משמחת, אני רוצה לחכות לרגע המושלם כדי לבשר לו, כמובן בימים הקרובים.... תודה לך...