צליל מהי אמינותה של ערכת הביוץ דרך רוק?או לכל מי ש
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מכרה שלי רכשה והתאכזבה, טוענת שחבל על הכסף המחזור שלי משובש לגמרי כל 35-34 יום,וחשבתי לקנות את הערכה האם היא באמת רב פעמית? תודה מראש
ריוי - אצלי זה ממש לא עבד ! רב פעמי - נכון, אבל לא הצלחתי לזהות אפילו ביוץ אחד. עם ערכה של בדיקות שתן - תמיד הצלחתי (אבל זה יקר להחריד), וגם השיטה של מודעות לסימנים הגופניים (www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles.asp?id=110&art_id=133) היתה מאד יעילה עבורי. אבל זו רק התנסות אישית. צליל.
זה הקישור : http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles.asp?id=110&art_id=133